Persian Motorcycle Club --موتور سيکلت --www.motorkadeh.com-موتورکده - اولین کلوپ موتورسواری ایرانی در جهان

Monday, July 02, 2007

بیلیس، برنده سوپربایک مرحله سن مارینو

تروی بیلیس، راننده استرالیایی تیم دوکاتی، با دو پیروزی در هشتمین مرحله از مسابقات جهانی سوپربایک در پیست میزانو در سن مارینو، اختلاف امتیاز خود با جیمز تاسلند صدر نشین این مسابقات را به 21 امتیاز رساند.
تاسلند راننده بریتانیایی تیم هوندا با امید به پیروزی شروع کرد، اما تنها توانست در مسابقه صبح، چهارم و در مسابقه بعد از ظهر ششم شود.

نورویوکی هاگا راننده ژاپنی تیم یاماها و مکس بیاجی راننده ایتالیایی تیم سوزوکی به ترتیب دوم و سوم شدند
رقابت جنجالی مکس بیاجی و نوریوکی هاگا در مسابقه قسمت اول (صبح) دیدنی بود و تنها سه دور تا پایان مسابقه مکس با یک سبقت اشتباه به هاگا زد و هر دو از مسابقه خارج شدند. اگر این اشتباه اتفاق نمی افتاد هر دو قسمت از این مرحله با نتایج یکسان به پایان می رسید.

بیلیس گفت: "این پیروزی ای بود که ما واقعا نیاز داشتیم. در این پیست سبقت گرفتن خیلی سخت است و تنها باید با اشتباه دیگر رانندگان به مراتب بالاتر آمد."

سن مارینو در ایتالیا نزدیکترین شهر به شرکت موتورسازی دوکاتی است و به نوعی مسابقه خانگی این تیم محسوب می شد. تماشاچیان زیادی برای تشویق تیمشان به آنجا آمده بودند و نتیجه خوبی را هم دیدند.

تاسلند با وجود نرسیدن به مقام اول در این مسابقه همچنان با 260 امتیاز در صدر جدول قهرمانی قرار دارد.

جیمز تاسلند پیش از این در سال ۲۰۰۴ در مسابقات سوپربایک قهرمان شده بود و سال گذشته با اختلاف کمی مغلوب تروی بیلیس استرالیایی از تیم دوکاتی شد و در مقام دوم کل مسابقات ایستاد.

مرحله بعدی این مسابقات 22 ماه ژوئن در پیست برنو جمهوری چک خواهد بود.

No comments:

Mehdi Asghari (Hadi-Busa)

Mehdi Asghari (Hadi-Busa)
San Francisco, USA